Sambutan Ambang 2013

Assalamualaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku…

2012 tahunku yang kacak akan meninggalkan kita, akan menjelma pula 2013 yang indah tertarik super duper daboom. Singkat benar rasanya dua belas bulan berlalu meninggalkan kita.

Sambutan ambang 2013
2013 full of colour

Sana-sini, di jalanan, di mall, di akhbar, di internet sibuk mewar-warkan perihal sambutan ambang 2013. Pelbagai cara sambutan ambang 2013, ada dengan konsertnya, ada juga yang memgunakan kaedah Islam iaitu dengan mengadakan ceramah agama dan tidak lupa dengan bunga apinya.

Walau apapun, yang paling saya harapkan adalah pengurangan angka statistik kes pembuangan bayi sekitar bulan Ogos dan September 2013, pengurangan angka statistik kes rogol serta pengurangkan angka statistik tangkapan khalwat sempena sambutan ambang 2013. Biarlah 2013 menjadi satu detik perubahan yang positif. Pengurangan segala angka statistik yang negatif tetapi penambahan angka statistik yang positif seperti pertambahan blogger-blogger yang berjaya.

Saya mendoakan agar tahun 2013 akan menjadi lebih baik buat kita semua. Menjadikan tahun 2013, pemangkin kejayaan kita semua. Selamat Tahun Baru buat semua saudaraku.

Perlawanan awal pagi semalam antara Arsenal melawan Everton menyaksikan kemunculan pertama Mkhitaryan dan Aubameyang untuk
Sabotage atau SBTG yang berasal dari Singapore telah diberi peluang untuk berkolabrasi dengan G-Shock. Kolabrasi
Pemergian Alexis Sanchez sememangnya adalah sesuatu yang sudah diduga sejak dari awal musim lagi. Malah
(Visited 21 times, 1 visits today)

Author: DaddyDee

Penulisan untuk perkongsian ilmu dan memberi inspirasi kepada diri dan pembaca sekalian. Blog kecil ini hanyalah salah satu sumber perkongsian dari penulis.

4 thoughts on “Sambutan Ambang 2013”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge