Arsenal : Bisa Theo Walcott

Assalamualaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku….

Lama sudah tidak berbicara perihal bola sepak terutama tentang Arsenal. Memang saya menunggu untuk mula kembali menulis tentang Arsenal mulai Januari 2013 iaitu sebaik sahaja pintu perpindahan pemain dibuka. Ini kerana, saya agak kecewa dengan permainan Arsenal yang kurang kosisten, tapi saya cukup gembira apabila melihat bisa Theo Walcott sudah kembali.

Walcott
Walcott

Bisa  Theo Walcott kembali menyerlah apabila meledakan gol dalam dua game iaitu pada minggu ke-20 dan 21, dan membantu jaringan pada game minggu ke-19. Mungkin juga ini terjadi apabila Arsene Wenger kembali memberi kepercayaan kepada Theo Walcott untuk berada di posisi penyerang, posisi asalnya seperti mana lagenda Arsenal, Theirry Henry.

Saya cukup berharap Theo Walcott dapat dikekalkan bersama Arsenal. Tidak mahu lagi saya melihat kehilangan bintang Arsenal seperti Van Persie dan Fabregas. Diharapkan Walcott akan kekal  bersama barisan muda Arsenal iaitu, Wilshere, Ramsey, Kieran Gibbs dan Oxlade Chamberlain.

Mungkin Arsene Wenger perlu membawa seorang atau dua pemain untuk mengukuhkan benteng pertahanan dan menajamkan lagi serangan. Barisan tengah yang dikemudi oleh Santi Cazorla tampak berbisa bersama Mikel Arterta.

Kalau Edison Cavani ataupun Leornardo Damiao sertai Arsenal pun mesti lagi best?

Minggu ke 22, Arsenal akan bertemu dengan Man City di Emirates Stadium.

Penyerang berprofil tinggi Zlatan Ibramovic berjaya mencuri tumpuan apabila jaringkan gol kemenangan Manchester United. Manchester
Assalamualaikum dan salam inspirasi buat semua saudaraku... Yes, Arsenal memang lagi, Arsenal masih lagi kekal
Assalamualaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Awal pagi nanti akan berlangsung satu perlawanan epik
Assalamualaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku... Selepas kekalahan kepada Chelsea 2-1 pada hari Ahad
(Visited 27 times, 1 visits today)

Author: DaddyDee

Penulisan untuk perkongsian ilmu dan memberi inspirasi kepada diri dan pembaca sekalian. Blog kecil ini hanyalah salah satu sumber perkongsian dari penulis.

5 thoughts on “Arsenal : Bisa Theo Walcott”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.