Tahun Baru Azam Baru

Assalamualaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku..

Tahun baru pasti banyak yang sibuk bertanyakan azam baru, ya soalan biasa yang wajib ditanya setiap kali tahun baru menjelma. Saya pun nak tanyalah, apa azam baru saudara-saudari sekalian?

Seperti tahun sebelumnya juga, kita akan disajikan dengan kes tangkapan khalwat dan ke pesta liar setiap kali tahun baru menjelma. Di zaman maju penuh teknologi ini, makin sukar kita untuk membendung kes pesta liar ni. Jemputan lebih senang di buat hanya menggunakan Facebook. Itu yang sering dikatakan internet memang banyak kebaikan tapi banyak juga keburukannya. Jadi pandailah memilih dan menilainya.

Berbalik kepada azam, azam baru saya tetap sama seperti tahun lepas iaitu ingin menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya. Dan itulah azam harian saya untuk menjadikan hari ini lebih baik dari semalam.

Untuk gadjet impian, mungkin tahun ini, impian saya adalah untuk membeli sebuah laptop baru yang mempunyai keupayaan grafik, ini adalah untuk saya lebih serius dalam bidang fotografi.

Tahun ini juga saya ingin lebih serius dalam bidang pelaburan unit amanah dan sekiranya termakbul doa saya dan permohonan saya diterima, insyallah saya akan kembali menjadi pelajar. Harapnya otak saya masih mampu untuk menerima pelajaran sebaiknya.

Apapun, saya doakan semua pembaca blog daddydee.net akan menjadi lebih hebat, lebih kacak, lebih cantik dan lebih besar pada tahun 2013 ini. Selamat tahun baru buat semua.

Assalamualaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku... 2012 tahunku yang kacak akan meninggalkan kita, akan
Assalamulaikum Dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Budak Kampung Yang 'Bodoh'... 'Bodo mung' dah lali
Assalamulaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku... Apakah matlamat tukar kerja?
Assalamulaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku... Selamat Menyambut Kemerdekaan Negara yang ke 57. Alhamdulillah
(Visited 19 times, 1 visits today)

Author: DaddyDee

Penulisan untuk perkongsian ilmu dan memberi inspirasi kepada diri dan pembaca sekalian. Blog kecil ini hanyalah salah satu sumber perkongsian dari penulis.

6 thoughts on “Tahun Baru Azam Baru”

  1. selamat tahun baru bro…

    itulah..saban tahun, makin banyak pula kes2 tangkap khalwat..seolah2 tak dapat dibendung lagi… adakah hukum hudud jalan penyelesaiannya? rasanya saya sokong jika hukum hudud dilaksanakan…sebab saban tahun, makin bertambah bilangan anak luar nikah yang lahir ke muka bumi ini…

    semoga kejayaan demi kejayaan dapat bro kecapi untuk tahun ini..amin.. 🙂
    boni kacak recently posted..Alpha Lipid SD2 – Formula Slim Diet Yang Efektif Dan Tak Perlu BerlaparMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge