Tergoda Dengan Keseksian Nya

Assalamulaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku….

Orang tua selalu cakap kalau dah cinta kentut pun wangi, cakap apa pun tak peduli. Orang tua selalu cakap bila dah suka cuka getah pun kata manis. Hebat hebat penangan bila dah angau bukan. Serius ini memang buat saya angau.

Angau zaman bercinta dulu pun tidak sehebat ini. Dulu zaman bujang pun tak begini, tengok awek seksi pun tak tergoda begini. Tak pernah lagi tengok awek, saya tergoda dengan keseksian nya. Tapi sekarang memang tak boleh, tambah yang satu ni memang kalau terlebih seksi hati mudah terpikat.

Kalau mampu memang saya dah ambil dah untuk dijadikan bini no-2,  fuh pasti hidup ini lebih indah. Tiap tiap hari akan saya belai dia dengan penuh kasih sayang. Bangun je pagi akan saya mandikan dia. Malam akan kita berasmara dana, kalau malam Jumaat jangan ceritalah itukan malam sunat.

Saya sudah terpikat sudah tergoda dengan keseksian nya, tahap angau tak sudah dah ni. Memang jadi impian untuk pinang dia untuk bersama saya dalam hidup ini. Pilihan pertama tetap Ducati Monster dan yang terbaru berjaya membuat saya tergoda dengan keseksiannya adalah Yamaha MT-07. Fuhhhhh…Bikin cair hati dan perasaan.

Tergoda Dengan Keseksian Nya
Yamaha MT-07
Assalamualaikum dah salam inspirasi buat semua saudaraku... Bina Identiti Blog dan
Assalamualaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Bajet 2014 : Bajet
Assalamualaikum dan salam inspirasi buat semua... Semakin banyak kes pembunuhan kejam yang terjadi kebelakangan ini.
Assalamualaikum dan salam inspirasi buat semua saudaraku... Cinta itu memang indah dan membahgiakan terutama mencintai

Bila Bosan Bidik Sendirian Di KTM Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan salam inspirasi buat semua saudaraku…

Inilah kerja saya kalau bosan, tiada apa yang nak dibuat akan diambil kamera saya untuk membidik sesuka hati. Destinasi saya yang terakhir adalah Stesen KTM Kuala Lumpur, ini gambar bulan September 2013 tapi baru hari ini dapat saya uploadkan, nampak sangat kemalasan saya di situ. Bila bosan bila malas apa pun tak jadi.

Semasa gambar ini di ambil, cuaca agak kurang elok sebenarnya, cuaca mendung ketika itu. Jadi gambar yang dihasilkan memang kurang menarik. Nak edit dalam photoshop malas lah pula. Saya suka bidik tapi malas nak edit, tak tahu bila akan berubah. Hehehe…

Mungkin bagi kita Stesen KTM Kuala Lumpur adalah suatu yang biasa, tapi Stesen ini memang menarik minat ramai pelancong sebenarnya, semasa saya melakukan bidikan ini ramai pelancong turut sama membidik.

Ini adalah antara hasil gambar yang saya bidik….

BIla Bosan : KTM Jadi mangsa
BIla Bosan : KTM Jadi mangsa
Bila Bosan : Dari Jaring Aku Memandang
Bila Bosan : Dari Jaring Aku Memandang
Bila Bosan : Seni Bina Klasik Jadi Tarikan
Bila Bosan : Seni Bina Klasik Jadi Tarikan
Bila Bosan : Saya anak Malaysia
Bila Bosan : Saya anak Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Inspirasi buat semua... Kalau sebelum ini, saya ada menulis tentang speksifikasi Samsung
Assalamualaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku... Canon telah mengumumkan dua lagi baby DSLR nya
Assalamualaikum dan Salam Inspirasi buat semua saudaraku... Majlis Perkahwinan Khairul dan Nita di Tanjung Api,

Nasi Kandar Terbaik Di Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku…

Mohon maaf kerana lama tidak menulis di sini. Kesibukan menguruskan kerja-kerja luar talian dan tugasan belajar menyebabkan dunia blog terpaksa diabai buat seketika. Hari ini hanya ingin menulis mengenai port makan, Nasi Kandar Terbaik Di Kuala Lumpur pada citarasa saya selama 3 tahun bekerja di sekitar ini. Bukan ingin menjadi food blogger tapi sekadar berkongsi rasa.

Nasi Kandar Terbaik : Mohd Yaseem Nasi Kandar Pulau Pinang
Nasi Kandar Terbaik : Mohd Yaseem Nasi Kandar Pulau Pinang

Mohd Yaseem Nasi Kandar Pulau Pinang yang terletak di Jalan Tunku Abdul Rahman adalah antara Nasi Kandar Terbaik Di Kuala Lumpur. Kedai yang terletak bersebelahan dengan bengkel motosikal ini ada menyediakan tempat makan yang selasa dan berhawa dingin bagi pelanggan mereka yang berkunjung.

Nasi Kandar Terbaik : Pelbagai Pilihan Lauk
Nasi Kandar Terbaik : Pelbagai Pilihan Lauk
Nasi Kandar Terbaik : Berduyun Pelanggan Beratur
Nasi Kandar Terbaik : Berduyun Pelanggan Beratur

Bagi saya, adunan kuah campur yang dicampur adukkan dengan sempurna memang menaikkan selera sama seperti nasi kandar di Pulau Pinang. Yang paling istimewa di sini bagi saya adalah ayam madu yang terbaik. Lauk yang menjadi kemestian apabila saya berkunjung ke sana.

Nasi Kandar Terbaik : Ayam Madu + Telur Dadar + Lada Hijau
Nasi Kandar Terbaik : Ayam Madu + Telur Dadar + Lada Hijau

Selain, ayam madu terdapat perlbagai pilihan lauk tersedia seperti telur ikan, telur masin, telur dadar, ikan kari, ayam goreng, ayam kicap, daging kicap, sotong, udang dan lain-lain. Kalau nak datang berkunjung ke sini kalau boleh sebelum pukul 12.30 tengahari, kalau tak mahu beratur panjang.

Assalamulaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Warong Pokok Ceri Jalan Beserah Kuantan adalah satu
Assalamulaikum dan Salam Inspirasi buat Semua Saudaraku... Sebut saja Burger Bakar yang Best di Kuantan
Assalamulaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Mak Long Corner No
Assalamulaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Balik dari Pekan sempat lagi kami menyinggah untuk

Bajet 2014 Dan Saya

Assalamualaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku…

Bajet 2014 : Bajet terbaik
Bajet 2014 : Bajet terbaik

Bajet 2014 dikatakan ramai bahawa ianya adalah bajet yang terbaik yang dibentangkan, betul ke? Sebab saya lihat ramai yang update pasal Bajet 2014 ni, kalau tak percaya cuba taip keyword Bajet Terbaik 2014.

Bajet 2014, ramai yang bising gula naik sampai 30 sen. Saya pun mengeluh juga, bukan sebab harga gula naik akan menyebabkan saya tidak mampu membeli iPhone 5s, bukan. Kalau saya nak beli saya beli juga iPhone 5s tu, iPhone bukan guna gula pun. Loan kan ada? Banyak bank boleh beri personal loan, apa ada hal?

Cuma akan agak perit la untuk beli air manis di kedai selepas ini, beli air suam je la. Baik untuk seks. Amalan air suam/panas adalah baik untuk seks.

Apa pula bajet 2014 saya? Saya mahu menjadikan 2014 sebagai titik perubahan saya sempena dengan kenaikan harga gula dan harga petrol yang sudah melambung, saya juga perlukan lambungan gaji dan lambungan nilai simpanan jangka panjang saya.

Bajet 2014 : ini realiti
Bajet 2014 : ini realiti

Insyallah, pada 2014 saya akan menamatkan dunia siswa saya buat setakat ini. Kalau ada rezeki akan kembali lagi saya menjadi siswa tapi tidak tahu lagi bila dan dimana. Selepas menamatkan zaman siswa ini harapnya saya boleh memberi lebih tumpuan kepada tugasan lain saya sebagai penulis blog, agen unit amanah dan insyallah satu projek baru yang masih lagi dalam pembikinan.

Harapnya selepas ini saya boleh aktif dalam komuniti blogger seperti Blooggers dan Denaihati Network, harapnya masiha ada ruang untuk penulis amatur seperti saya dnegan 100uv sahaja. Semoga Allah swt akan mengurniakan saya kecergasan badan dan kecerdasan mental untuk terus menulis dan berkongsi idea di medan ini.

Itu adalah antara Bajet 2014 saya. Ok tak macam ni? Saya pun tak tahu ini bajet ke azam. Ada saya kisah? Heheheh…

Tiada orang lain yang akan ubah saya kalau bukan saya sendiri.

Assalamulaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Masih tercari-cari produk kesihatan yang sesuai untuk kaum
Assalamulaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Makan Banyak atau Banyak
Assalamulaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Sedikit perkongsian yang saya ambil dari page Dr.MAZA
Assalamulaikum dan Salam Inspirasi Buat Semua Saudaraku... Saat Berkasih Sungguh Indah - Ke mana saja