Persiapan Sebelum Sertai Larian

Saya mula mula agak risau untuk sertai larian ni, ya lah umur dah 3 siri dan tahap fitness memang dah merundum.

Nak berlari pun mengah. Semput bai.

Persiapan Sebelum Sertai Larian
Persiapan Sebelum Sertai Larian

Semua baju dah sempit. Seluar kecik pun dah mencekik dah. Badan dah ‘roy’.

Continue reading “Persiapan Sebelum Sertai Larian”

Kalau dilihat rakyat Malaysia semakin ramai yang suka melancong, tak kiralah dalam atau luar negara.
Aku memang jenis malas bersenam sebenarnya, dari zaman belajar memang aku malas senaman. Sekadar sesekali
Muay Thai sekarang ini semakin mendapat liputan meluas di dunia. Kalau tengok pun TV1 pun
Untuk menjadi seorang yang cemerlang, seseorang itu perlu meletakkan harga diri yang tinggi. Dalam hidup